• برخی از بیمارستان‌های خصوصی در امارات، پیش از بازگشایی مدارس، معاینات رایگان را برای دانش‌آموزان ارائه می‌کنند.

    بیمارستان هزاره در منطقه ای پر از موسسات آموزشی  و بیمارستان های LLH در شهر ابوظبی و منطقه صنعتی مراقبت های پزشکی جامع را به صورت رایگان ارائه می دهند و چندین مرکز بهداشتی دیگر تا 50 درصد تخفیف در هزینه های مشاوره ارائه می دهند.

    بر روی ثبت شرکت در امارات کلیک کنید تا با این روش محبوب مهاجرت آشنا شوید.

    دکتر فهد فاروق، متخصص اطفال در بیمارستان میلنیوم، تاکید کرد که از روز جمعه در تمام مدارس ابوظبی یک معاینه رایگان یک ماهه برای دانش آموزان از پیش دبستانی تا کلاس دوازدهم ارائه می شود.

    ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که کودکان در بازگشت به مدرسه در بهترین حالت قرار دارند. ما علائم حیاتی مانند دما، فشار خون، ضربان قلب، قد، وزن و هرگونه مشکل سلامتی، پارامترهای رشد و تکامل آنها و غیره را بررسی خواهیم کرد.

    دکتر فاروق خاطرنشان کرد که آزمایش خون برای تعیین سطح ویتامین D و هموگلوبین انجام خواهد شد.

    با وضعیت همه گیر و گرمای سوزان تابستان، کودکان همچنان در خانه می مانند. از آنجایی که آنها در معرض نور خورشید قرار ندارند، ممکن است کمبود ویتامین D داشته باشند.

    آزمایش هموگلوبین برای بررسی کمبود آهن انجام می شود، که ممکن است منجر به کاهش گلبول های قرمز خون شود که منجر به مشکلاتی مانند کم خونی می شود.

    سطح هموگلوبین با شناخت و بهره هوشی مرتبط است. اگر سطح هموگلوبین پایین باشد، می دانیم که کمبود آهن وجود دارد و می تواند بر رشد کودک تأثیر بگذارد.

    به غیر از پزشک اطفال، اپتومتریست ها و دندانپزشکان نیز در بیمارستان میلنیوم در خدمت خواهند بود.

    بر روی سرمایه گذاری در امارات کلیک کنید تا با این روش مهاجرت آشنا شوید.

    معاینات بهداشتی برای معلمان

     

    بیمارستان‌های LLH در ابوظبی نه تنها از دانش‌آموزان پذیرایی می‌کنند، بلکه معاینات رایگان را برای معلمان نیز ارائه می‌کنند.

    “آرزو داریم سال تحصیلی سالمی داشته باشیم. پیشگیری بهتر از درمان است. ما نمی‌خواهیم هیچ کودکی در حال حاضر از مرخصی استعلاجی استفاده کند. بنابراین، ما سلامت عمومی آنها را برای بازگشت به مدرسه تضمین خواهیم کرد.”

    کارشناسان نسبت BMI، علائم حیاتی و آزمایشات شنوایی سنجی را برای بررسی توانایی شنیدن صداها بررسی می کنند. آزمایشات دندانی و بینایی بر حسب نیاز انجام خواهد شد.

    این برای دانش‌آموزان از تمام مقاطع تحصیلی در امارات است. ما خوشحالیم که این خدمات را به دانش آموزان ارائه می دهیم و آنها را برای مدرسه آماده می کنیم.

    برای معلمان مشاوره رایگان با پزشک عمومی، آزمایش قند خون، کلسترول، اسید اوریک و تیروئید انجام می شود.

    بیمارستان LLH میزبان روسای مدارس برای راه اندازی این کمپین بود و همچنین با انجمن های مختلف و گروه های اجتماعی تماس گرفت تا اهمیت غربالگری پزشکی را منتشر کند.

    دکتر ساسیلیخا افزود: “ما همچنین می‌خواهیم در مورد نیاز به مصرف واکسن کووید-19 برای کودکانی که تاکنون واکسن مصرف نکرده‌اند آگاهی ایجاد کنیم.”

    منبع: خلیج تایمز

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مطالب مرتبط
    فهرست