• امارات متحده عربی تصمیم جدید وزیران را اعلام کرده است که قوانینی را در مورد اینکه چه کسی مشمول پرداخت می باشد، تشریح می کند. با ما همراه باشید تا با این قوانین جدید و نرخ مالیات در امارات (دبی) آشنا شوید.

    قوانین جدید که در روز چهارشنبه 17 مه 2023 اعلام شد تأیید می کند که صاحبان مشاغل در امارات تنها در صورتی موظف به پرداخت خواهند بود که گردش مالی حاصل از فعالیت تجاری بیش از 1 میلیون درهم (272000 دلار) در سال باشد.

    علاوه بر این، درآمد هر فردی از املاک و مستغلات و سرمایه گذاری شخصی به عنوان درآمد مشمول تلقی نخواهد شد.

    قوانین مالیاتی امارات متحده عربی

    وزارت دارایی از صدور تصمیم شماره (49) کابینه امارات متحده عربی در سال 2023 در مورد رفتار با افراد مقیم و غیر مقیم که یک فعالیت تجاری یا تجاری را انجام می دهند، برای اهداف قانون مالیات بر شرکت ها خبر داد.

     

    بر روی ثبت شرکت در امارات کلیک کنید تا با این روش محبوب مهاجرت آشنا شوید.

     

    این تصمیم با هدف شفاف سازی اعمال رژیم مالیات بر شرکت ها برای افراد و اطمینان از اینکه فقط بر درآمد کسب و کار یا فعالیت های مرتبط با تجارت مشمول می شود، در حالی که روشن می کند که درآمد شخصی به ویژه از اشتغال، سرمایه گذاری و املاک (بدون الزامات مجوز) مشمول مالیات نمی شود، اتخاذ شده است. به مالیات شرکت

    افرادی که فعالیت های تجاری یا تجاری انجام می دهند فقط در صورتی مشمول مالیات شرکتی و الزامات ثبت نام خواهند بود که مجموع گردش مالی آنها در یک سال تقویمی بیش از 1 میلیون درهم باشد.

    به عنوان مثال، اگر فردی که مقیم امارات متحده عربی است، یک کسب‌وکار آنلاین را اداره کند و مجموع گردش مالی سالانه این کسب‌وکار از یک میلیون درهم بیشتر شود، بر اساس تصمیم جدید، درآمد کسب‌وکار مقیم امارات از کسب‌وکار آنلاین مشمول خواهد بود.

     

    بر روی سرمایه گذاری در امارات کلیک کنید تا با این روش مهاجرت آشنا شوید

     

    با این حال، اگر مقیم امارات متحده عربی نیز از یک ملک اجاره ای و سرمایه گذاری شخصی درآمد کسب کند، این منابع درآمد مشمول نمی شوند زیرا در دسته های خارج از محدوده قرار می گیرند.

    این تصمیم به عنوان تقویتی برای کسب و کارهای کوچک و استارت آپ ها تلقی خواهد شد.

    یونس حاجی الخوری، معاون وزیر دارایی، گفت:

    «تصمیم جدید کابینه نشان دهنده تعهد امارات متحده عربی به حفظ چارچوب مالیاتی شفاف و رقابتی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی است. امارات متحده عربی با ساده‌سازی سیستم مالیات شرکت‌ها به ایجاد یک محیط تجاری جذاب که از رشد کسب‌وکارهای کوچک، استارت‌آپ‌ها و اقتصاد کلی حمایت می‌کند، ادامه می‌دهد.”

    کلیه فیصله های کابینه و تصمیمات وزیران و همچنین راهنماهای توضیحی مربوط به قانون شرکت ها در وب سایت وزارت دارایی موجود است.

     

    نتیجه

    به طور کلی، امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) قوانین جدیدی را در مورد پرداخت مالیات بر شرکت ها در این کشور وضع کرده است. بر اساس تصمیم اخیر وزیران در 17 می 2023، صاحبان مشاغل در امارات تنها در صورتی ملزم به پرداخت مالیات بر شرکت خواهند بود که گردش مالی سالانه آنها از فعالیت های تجاری بیش از 1 میلیون درهم (272000 دلار) باشد. این تصمیم همچنین تصریح می کند که درآمد حاصل از سرمایه گذاری شخصی و املاک مشمول نخواهد بود.

    هدف از این تصمیم این است که اطمینان حاصل شود که فقط درآمدهای مربوط به مشاغل مشمول می شود، در حالی که درآمد شخصی معاف است. انتظار می‌رود این حرکت به نفع کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها باشد و تعهد امارات متحده عربی به ارائه یک محیط تجاری رقابتی و حمایتی را تقویت کند. یونس حاجی الخوری، معاون وزیر دارایی، بر تعهد دولت به حفظ چارچوب مالیاتی جذاب برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی تاکید کرد. اطلاعات تفصیلی در مورد قانون شرکتها، شامل کلیه تصمیمات و راهنماهای مربوطه را می توان در وب سایت وزارت دارایی مشاهده کرد.

    منبع: arabian business 

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۵ رای
    مطالب مرتبط
    فهرست