• برچسب ویزا به رنگ صورتی روی پاسپورت قبلاً به عنوان سند اقامت اولیه خدمت می کرد.

    امارات آیدی ساکنان امارات جایگزین برچسب های ویزا که روی پاسپورت ها مهر شده اند، اکنون به طور رسمی به عنوان سند اقامت آنها عمل می کند. از 11 آوریل، درخواست های اقامت – جدید یا تمدید – یکپارچه می شوند و ساکنان نیازی به گذراندن فرآیندهای جداگانه برای ویزا و امارات آیدی ندارند.

    پیش از این، برچسب ویزای صورتی رنگ روی پاسپورت ها به عنوان سند اولیه اقامت عمل می کرد. فتوکپی همان باید برای خدمات مختلف که نیاز به مدرک اقامت دارند ارائه می شد. مقامات مهاجرت در بنادر خروجی خارج از امارات نیز برچسب را بررسی کردند تا اطمینان حاصل کنند که یک ساکن مجوز سفر لازم را دارد.

    با لغو فرآیند مهر زنی، ساکنان چگونه اقامت خود را ثابت می کنند؟

     

    طبق گزارشی از عمارت الیوم، سه راه برای تایید اقامت وجود دارد. اینها بر اساس رویه های اعلام شده توسط اداره فدرال برای هویت، شهروندی، گمرک و امنیت بنادر (ICP) است.

    1. امارات آیدی: این کارت اخیراً یک ارتقاء اساسی دریافت کرده است و حاوی تمام اطلاعات مربوط به اقامت است که در برچسب ویزا موجود است. نسل جدید امارات آیدی حاوی داده‌های شخصی، نهاد صادرکننده و سایر داده‌های قابل خواندن از طریق یک سیستم پیوند الکترونیکی است.
    2. مهر ویزای مجازی: برچسب اقامت صورتی رنگ همچنان به صورت مجازی از طریق برنامه ICP در دسترس است.
    3. سند اقامتی چاپی: ساکنان می توانند جزئیات اقامت خود را در قالب چاپ شده با مهر مقامات از طریق برنامه یا وب سایت (icp.gov.ae) دریافت کنند.

    منبع: خلیج تایمز

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مطالب مرتبط
    فهرست