• سوال: پسرم به دنبال ادامه تحصیل در دبی است. آیا می توانید روند و مدت گلدن ویزا برای دانشجویان امارات متحده عربی توضیح دهید؟ چگونه بفهمم که وی واجد شرایط دریافت گلدن ویزا امارات است یا خیر؟

    پاسخ: با توجه به سوالات شما، فرض بر این است که پسر شما قصد دارد در یکی از دانشگاه های دبی ثبت نام کند. همچنین فرض بر این است که در حال حاضر، شما و پسرتان در خارج از امارات اقامت دارید. مدارک دریافت ویزای دانشجویی در امارات ممکن است شامل نامه پذیرش رسمی از دانشگاه، گذرنامه، گزارش تست آمادگی پزشکی، درخواست شناسه امارات، بیومتریک و بیمه درمانی باشد.

    بر روی سرمایه گذاری در امارات کلیک کنید تا با این روش مهاجرت آشنا شوید.

    بر اساس نامه پذیرش، می توانید با دانشگاهی که وی قصد ادامه تحصیل در آن را دارد تماس بگیرید. دانشگاه هماهنگی های لازم را برای اخذ ویزای اقامت برای پسر شما انجام خواهد داد. با این حال، ویزای اقامت توسط اداره کل اقامت و امور اتباع خارجی به شرطی که دانشجو آزمون تناسب اندام پزشکی و گواهینامه های امنیتی مربوطه را تایید کند، صادر می شود. به طور کلی ویزای دانشجویی تحت حمایت دانشگاه در امارات به مدت یک سال اعتبار دارد و بر اساس مدارک ارائه شده توسط دانشگاه برای ادامه تحصیل تمدید می شود.

    از طرف دیگر، اگر پسر شما مایل به پیوستن به دانشگاهی در امارات متحده عربی برای تحصیلات عالی بر اساس برتری قبلی خود در دانشگاه باشد، ممکن است برای ویزای طلایی که 10 سال اعتبار دارد درخواست دهد. در این مورد، او برای اقامت در امارات خود حمایت مالی می کند. شرایط  و مقررات شامل ارائه توصیه نامه از دانشگاه یا گواهی فارغ التحصیلی معتبر یا سوابق تحصیلی است که نشان می دهد معدل تجمعی پسر شما کمتر از 3.8 نیست.

    منبع: خلیج تایمز

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مطالب مرتبط
    فهرست