• اصلاحات جدید ویزای امارات متحده عربی جذب افراد حرفه ای را برای کارآفرینان، استارتاپ ها و شرکت های کوچک و متوسط (SMEs) آسان تر می کند.

    به گفته مدیران استارت آپ ها و صنعت فناوری، این تغییرات امارات متحده عربی را برای ساکنان کوتاه مدت و بلندمدت، بازدیدکنندگان و متخصصان جذاب تر می کند.

    امارات متحده عربی روز دوشنبه گسترده ترین مجموعه اصلاحات و به روز رسانی در طرح های ورود و اقامت خود را اعلام کرد.

    محمد کیلانی، بنیانگذار و مدیر عامل Fanera، معتقد است که اصلاحات به ویژه برای کارآفرینان در کشور که منافع آنها دو برابر است، بسیار مهم خواهد بود.

    “اول، این امکان را برای استارتاپ ها و SME ها فراهم می کند تا به راحتی متخصصان خارج از کشور را جذب کنند، که این امر باعث گسترش استعدادها می شود. و دوم، با ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاران برای نقل مکان به امارات، این حکم جدید بخش سرمایه‌گذاری کشور را تقویت می‌کند و پتانسیل استارت‌آپ‌ها را برای جمع‌آوری موفقیت‌آمیز سرمایه افزایش می‌دهد.»

    سید باتیا، معاون منطقه ای و مدیر کل خاورمیانه و ترکیه در Dataiku، گفت که با معرفی ویزای طلایی برای استعدادها و کارآفرینان استثنایی، امارات باید شاهد هجوم متخصصان ماهر باشد که می توانند چشم انداز جاه طلبانه این کشور را برای هوش مصنوعی و سایر فناوری های عصر جدید پیش ببرند.

    منبع: خلیج تایمز

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مطالب مرتبط
    فهرست