• دانشجویان بین المللی بیش از 85 درصد از کل دانشجویان دانشگاه های دبی را تشکیل می دهند.

    بر اساس رتبه بندی QS Best Students’ Cities در سال 2023، دبی به عنوان بهترین شهر دانشجویی خاورمیانه رتبه بندی شده است.

     

    تعطیلات تابستانی به پایان رسیده و بیش از 28200 دانشجوی آموزش عالی به دانشگاه ها بازگشته اند. دانشجویان بیش از 80 کشور از جمله هند، پاکستان، عربستان سعودی و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس را نمایندگی می کنند که بیش از 85 درصد از بدنه دانشجویان را تشکیل می دهند. دانش آموزان امارات متحده عربی 15 درصد باقی مانده را تشکیل می دهند.

     

    شهر آکادمیک بین المللی دبی (DIAC) و پارک دانش (DKP) دارای 27 موسسه آکادمیک از جمله دانشگاه بیرمنگام و دانشگاه منچستر است که هر دو بر اساس رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS در بین 100 دانشگاه برتر جهان قرار دارند.

     

    دکتر سدوین فرناندز، گفت: «ما به به‌روزرسانی برنامه‌های درسی خود ادامه داده‌ایم تا دانش‌آموزان ما یاد بگیرند که چگونه آخرین بینش‌های صنعت را از رشته‌های خود در سناریوهای زندگی واقعی اعمال کنند و پس از فارغ‌التحصیل شدن 100 درصد قابل استخدام شوند.»

     

    دانشگاه بیرمنگام بسیار مفتخر است که خود را در اینجا در دبی تثبیت کرده است. پروفسور دیوید سادلر، استاد دانشگاه بیرمنگام دبی گفت: ما متعهد هستیم که بخشی از توسعه مستمر چشم‌انداز آموزشی در دبی و پیگیری آموزش و تحقیق با کیفیت برای حمایت از جاه‌طلبی استراتژیک کلی دبی برای آینده باشیم.

     

    مایکل ابرل، رئیس بازاریابی در UOWD گفت: “به عنوان اولین دانشگاه بین المللی در امارات، ما مسئولیت ارائه آموزش عالی به دانشجویان را از طریق فضاهای یادگیری نوآورانه و آزمایشگاه ها و تجهیزات پیشرفته به عهده داریم.”

    سال قبل به ویژه برای DIAC و DKP بسیار مهم بود، زیرا چندین مؤسسه دانشگاهی برنامه‌های درسی و منابع را گسترش دادند تا دانش‌آموزان به فرصت‌های یادگیری عملی دسترسی داشته باشند.

     

    امارات متحده عربی به گسترش و سرمایه گذاری در سیستم آموزشی از طریق ابتکارات مختلف ادامه می دهد که منجر به رشد و توسعه مستمر این بخش می شود.

    منبع: Arabian business

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مطالب مرتبط
    فهرست