• دانش‌آموزان مدارس امارات در ترم دوم و سوم سال تحصیلی جاری سه تعطیلی خواهند داشت. این شامل 21 روز برای تعطیلات بهار، چهار روز برای عید فطر و چهار روز برای عید قربان است.

     

    بر اساس تقویم آموزشی ترم دوم و سوم تحصیلی که توسط سازمان مدارس دولتی امارات (ESE) تصویب شده است، تعطیلات بهاری دانش آموزان (که پایان ترم دوم است) به مدت 21 روز از روز شنبه 13 اسفندماه ادامه خواهد داشت. 27 تا یکشنبه 16 فروردین. دانش آموزان برای ترم سوم دوشنبه 27 فروردین به مدارس بازخواهند گشت.

    برای معلمان، تعطیلات بهاری به مدت 16 روز، از 1 آوریل تا 16 آوریل ادامه خواهد داشت. تدریس از 17 آوریل از سر گرفته می شود.

    در تقویم مدارس برای سال تحصیلی جاری آمده است که تعطیلات بهار برای کلیه مدارس دولتی و غیردولتی است که از برنامه درسی وزارت آموزش و پرورش پیروی می کنند.

    بر روی ثبت شرکت همراه با اخذ اقامت در امارات کلیک کنید تا با این روش محبوب مهاجرت آشنا شوید.

    در مورد بقیه مکاتب خصوصی که برنامه‌های درسی خارجی را اعمال می‌کنند، تعطیلی ماه‌های باقی‌مانده سال تحصیلی جاری یا سه هفته متوالی بر حسب هر امارت و تاریخ‌های مشخص، یا دو هفته متوالی و یک هفته سوم خواهد بود. در طول سال تحصیلی توزیع می شود.

    بر اساس تقویم رسمی تعطیلات که به تصویب هیئت وزیران رسیده است، روزهای عید فطر از 29 رمضان تا 3 شوال است. طبق محاسبات نجومی، این زمان از پنجشنبه 30 فروردین تا یکشنبه 23 فروردین ماه خواهد بود. به رؤیت ماه

    تعطیلات عید قربان (روز عرفه و عید قربان) از سه شنبه 27 ژوئن تا جمعه 30 ژوئن خواهد بود.

    بر روی سرمایه گذاری در امارات کلیک کنید تا با این روش مهاجرت آشنا شوید.

    تقویم مدارس وزارت آموزش و پرورش تصریح می کند که مدت تعطیلات تابستانی برای تمام مدارس کشور بدون توجه به برنامه درسی که دنبال می شود نباید بیش از 8.2 هفته باشد.

    وزارت حداقل تعداد روزهای تحصیلی در سال (حداقل 182 روز تدریس) و همچنین تقویم مصوب سال تحصیلی را تعیین می کند. سال تحصیلی از اواخر آگوست تا پایان ژوئن ادامه دارد.

    منبع: خلیج تایمز

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای
    مطالب مرتبط
    فهرست