• ساکنان امارات اکنون به گزینه های بیمه درمانی دسترسی خواهند داشت، زیرا گزینه های جدیدی برای حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینانی که علاقه مند به زندگی و کار در امارت هستند معرفی شده اند.

     

    وزارت بهداشت امارات، با همکاری اداره توسعه اقتصادی ابوظبی، گزینه هایی را راه اندازی کرده است که با قیمت های مقرون به صرفه و رقابتی در دسترس هستند و در صورت نیاز امکان ارتقاء پوشش را دارند.

    بیمه نامه جدید که «بیمه سلامت انعطاف پذیر» نامیده می شود، می تواند توسط دسته های مختلف ساکنان استفاده شود، اما ارائه دهندگان بیمه ابتدا تاریخچه پزشکی و وضعیت فرد را بررسی می کنند تا واجد شرایط بودن آنها برای بیمه نامه مشخص شود.

    وزارت بهداشت در بیانیه ای اعلام کرد که این بیمه نامه درمانی انعطاف پذیر برای مهاجران مقیم امارت که در بخش خصوصی کار می کنند به شرطی که درآمد ماهانه آنها بیش از 5000 درهم باشد، قابل استفاده خواهد بود. سایر گروه‌هایی که می‌توانند برای این پوشش درخواست دهند شامل سرمایه‌گذاران و دارندگان مجوزهای تجاری رایگان، خانواده‌های آنها، کارمندان آنها و همچنین خانواده مقیم خارج از کشور و کارگرانی هستند که تحت پوشش بیمه درمانی کارفرمایان بخش دولتی یا خصوصی نیستند.

    وزارت بهداشت تصریح کرد که سیاست «بیمه سلامت انعطاف‌پذیر» را به سایر گزینه‌های موجود، که شامل بسته‌های بیمه سلامت پایه و پیشرفته است، اضافه کرده است. این پوشش درمانی تا هزینه 150000 درهم در سال و همچنین 100 درصد برای درمان اورژانسی را ارائه می‌کند و تنها به 20 درصد کپی برای هزینه تمام خدمات درمان سرپایی و 30 درصد برای داروها نیاز دارد. . دارندگان بیمه نامه می توانند از خدمات مراقبت های بهداشتی در شبکه ای از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در امارت بهره مند شوند.

    شرکت ها یا افرادی که مایل به استفاده از “بیمه درمانی انعطاف پذیر” هستند، باید زمانی که بیمه نامه درمانی فعلی آنها به پایان می رسد، با شرکت های بیمه سلامت تماس بگیرند.

    منبع: گلف نیوز

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مطالب مرتبط
    فهرست