• دپارتمان آموزش و دانش ابوظبی (ADEK) برنامه‌هایی را برای بورسیه‌های امسال ابوظبی باز کرده است، برنامه سالانه آن برای ارائه روش‌های منحصر به فرد به دانشجویان برجسته اماراتی برای آموزش عالی شخصی در دانشگاه‌های پیشرو جهان طراحی شده است.

     

    درخواست ها تا 31 مارس 2023 برای دانش آموزان سال 12 و 13 اماراتی و دانشجویان 24 سال و زیر 24 سال با عملکرد بالا باز است تا پتانسیل علمی خود را برآورده کنند و به توسعه مستمر صنایع اولویت دار پس از فارغ التحصیلی خود کمک کنند.

    با 30 رشته جدید اضافه شده، دانشجویانی که معیارها را دارند می توانند از بین 82 رشته تخصصی انتخاب کنند.

    رشته های جدید عبارتند از:

    • دارو
    • کارآفرینی و نوآوری
    • معماری منظر
    • طراحی تجربه کاربری (UX).
    • طراحی وب سایت
    • طراح مد
    • موسیقی و هنرهای نمایشی
    • تولید بازی های رایانه ای (eGaming)
    • هنر آشپزی
    • روزنامه نگاری

    بر روی سرمایه گذاری در امارات کلیک کنید تا با این روش مهاجرت آشنا شوید.

    دکتر بشائر آلمتروشی گفت: «به عنوان بخشی از یک فرآیند توسعه مستمر که سالانه انجام می شود، پیشنهادات بورسیه تحصیلی متنوع ما مورد تجزیه و تحلیل و بررسی دقیق قرار گرفته است تا زمینه های کلیدی بهبود را شناسایی کرده و اطمینان حاصل شود که نتایج برنامه با نیازهای اقتصاد ملی مطابقت دارد.

    “ما برای برنامه های کاربردی از متفکران خلاق، دست اندرکاران مصمم، یادگیرندگان جاه طلب و کاوشگران بی امان آماده هستیم. هدف ما این است که آنها را توانمند کنیم تا پتانسیل خود را به انجام برسانند.

    آلماتروشی افزود: “ما متعهد به ایجاد کادرهای اماراتی برای هدایت توسعه آینده در بخش های رشد هستیم و معرفی رشته های جدید در تخصص های خلاقانه ما نشان دهنده تعهد ما به ادامه حمایت از این اولویت های ملی است.”

    بر روی ثبت شرکت در امارات کلیک کنید تا با این روش محبوب مهاجرت آشنا شوید.

    سیستم پشتیبانی جامع

    با توجه به اینکه دانشجویان رشته های همسو با نیازهای سرمایه انسانی در صنایع دارای اولویت را دنبال می کنند، دانشجویان نیز از فرصت های کارآموزی ارائه شده توسط بیش از 100 شریک خاص صنعت بهره مند خواهند شد.

    مشاوران شغلی برنامه همچنین به فارغ التحصیلان در زمینه شغلی پس از فارغ التحصیلی کمک خواهند کرد.

    علاوه بر بورسیه های تحصیلی با بودجه کامل، متقاضیان موفق از مشاوره تحصیلی و پشتیبانی طولانی مدت توسعه شغلی بهره مند خواهند شد.

    مشاوران اختصاصی از دانشجویان در طول تحصیلشان حمایت خواهند کرد، در حالی که مشاوران ADEK دانشجویان را در پنج رکن اصلی – رفاه اجتماعی، راهنمایی تحصیلی، راهنمایی شغلی، خدمات فارغ‌التحصیلان و فرصت‌های شغلی – در طول سفرهای دانشگاهی خود حمایت خواهند کرد.

    دانشجویان موفق همچنین از کمک هزینه کتاب، بیمه درمانی، هزینه های سفر، کمک هزینه ماهانه برای پوشش هزینه های مسکن و پاداش برای افراد با عملکرد بالا بهره مند خواهند شد.

     

    بر روی سرمایه گذاری در امارات کلیک کنید تا با این روش مهاجرت آشنا شوید.

     

    معیارهای کاربردی

    درخواست‌ها برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم که به میانگین 90 درصد یا بالاتر در ترم 1 نمره فعلی خود می‌رسند، پس از میانگین نهایی 85 درصد یا بالاتر در کلاس 11 باز است. ٪ در درجه 12 و باید یک نمونه کار به همراه دو توصیه نامه ارسال کنید.

    دانشجویان همچنین باید حداقل نمره 6.0 در آیلتس یا 60 در تافل iBT را کسب کنند و یک پیشنهاد پذیرش بدون قید و شرط برای یکی از 150 دانشگاه برتر تایید شده ADEK در سراسر جهان ارائه دهند.

    دانشجویان فعلی دانشگاه با سن 24 سال و کمتر که در یکی از رشته های مورد تایید در یکی از 150 دانشگاه برتر تایید شده ADEK تخصص دارند نیز می توانند برای این برنامه درخواست دهند، مشروط بر اینکه حداقل معدل 3.0 یا معادل آن را به دست آورده باشند، حداقل 30 ساعت اعتبار دانشگاه را در دانشگاه تکمیل کنند. زمان درخواست

    دانشجویانی که در هر یک از 20 دانشگاه برتر تایید شده ADEK پذیرفته می شوند، واجد شرایط دریافت بورسیه تحصیلی سریع هستند، که در آن شرایط واجد شرایط بودن را دور زده و بلافاصله در فهرست نهایی قرار می گیرند.

    اداره آموزش و دانش ابوظبی (ADEK) تنظیم کننده بخش آموزش در سراسر امارات است. این سازمان در طول سفر یادگیرنده از آموزش اولیه تا دانشگاه و فراتر از آن، نظارت و خدمات ارائه می کند. همچنین از شمولیت افراد قاطع در سیستم آموزشی معمولی و با ارائه مدارس تخصصی حمایت می کند.

    برای اطلاعات بیشتر، دانشجویان آینده نگر می توانند به سایت ADEK مراجعه کرده و تا 31 مارس 2023 درخواست ارسال کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مطالب مرتبط
    فهرست