• ابتکار جدیدی که روز دوشنبه در دبی راه اندازی شد با هدف ارتقای تعالی دولت در همه زمینه ها است. شرکای پیشگام، نهادهای دولتی دبی با رتبه برتر مانند اداره برق و آب دبی (دیوا)، پلیس دبی و اداره راه و حمل و نقل (RTA) با سایر بخش ها برای توسعه آنها همکاری خواهند کرد.

     

    این برنامه تبادل سریع دانش و ارتقای خدمات عمومی را از طریق یک رویکرد استراتژیک تسهیل خواهد کرد.

    شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم، ولیعهد دبی، طرحی را اعلام کرد که بر اساس آن 14 نهاد دولتی قراردادهایی را امضا کردند.

    بر اساس این طرح، برنامه تعالی دولت دبی، نهادها را در یکی از سه سطح بر اساس نمرات دریافت شده در ارزیابی آنها رتبه بندی می کند:

    نهادهای نخبه (امتیاز 600 به بالا)

    نهادهای عالی (450-600)

    نهادهای پایه (کمتر از 450)

    شرکای رهبری با توجه به سطح برتری، امتیازات ارزیابی، ماهیت کار واحد، اندازه بودجه و تعداد کارکنان انتخاب خواهند شد.

     

    به تیم های احزاب شرکت کننده دستور داده شده است که جلساتی را برگزار کنند و یک برنامه یکپارچه برای خودارزیابی ایجاد کنند و اولویت ها و فرصت های بهبود را شناسایی کنند. نهادهای نخبه دانش، تجربیات و داستان های موفقیت را به کسانی که به دنبال توسعه عملکرد خود از طریق کارگاه های اشتراک دانش هستند، انتقال خواهند داد.

     

    شیخ حمدان گفت که دبی شهر پیشگامان است و نهادهای دولتی موظفند با سرعت و کارآمدی عمل کنند. هماهنگی بیشتر بین تمام بخش‌های دولتی، هم افزایی جدیدی را ایجاد می‌کند که هدف مشترک ما برای حفظ موقعیت دبی به عنوان یک مقصد جهانی پیشرو را پیش می‌برد.»

     

    منبع: خلیج تایمز

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مطالب مرتبط
    فهرست