• به گفته کارشناسان املاک در این شهر، بازار املاک دبی در سال گذشته 36 درصد رشد کرد و اکنون زمان ایده آلی برای سرمایه گذاری در دبی است.

    در 10 سال گذشته، دبی خود را به یک شهر مورد تقاضا برای سرمایه‌گذاران خارجی و خریدارانی که برای اولین بار خریداری می‌کنند، تبدیل کرده است و به مکانی برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری جذاب در امارات تبدیل شده است.

    بازار املاک و مستغلات شهری در سال 2023 شروع قدرتمندی دارد و پیش بینی می شود که مانند سال 2022 رونق بگیرد.

     

    املاک و مستغلات دبی

    بازار املاک و مستغلات شهری در سال 2023 شروع قدرتمندی دارد و پیش بینی می شود که مانند سال 2022 رونق بگیرد.

    در مجموع 88028 تراکنش در سال 2022 انجام شد که از 240 میلیارد درهم فراتر رفت که 61 درصد نسبت به سال 2021 افزایش داشت.

    Provident Real Estate گفت: با میانگین 21 درصد افزایش نسبت به سال 2021، قیمت اجاره دبی به طور قابل توجهی در حال افزایش است و به فرصت ایده آلی برای ورود به بازار خرید تبدیل شده است.

    بازار املاک و مستغلات دبی مزایای مختلفی را برای سرمایه گذاران ارائه می دهد، از جمله سود بالای پنج تا نه درصدی اجاره در کنار عدم وجود مالیات بر دارایی، که همه این موارد بازار را برای سرمایه گذاران جذاب می کند.

    علاوه بر این، دبی فضای بیشتری را برای پول شما ارائه می دهد زیرا هزینه املاک و مستغلات در هر فوت مربع به طور قابل توجهی کمتر از سایر شهرهای بسیار مطلوب است.

    اجرای مقررات تسهیل روادید یکی دیگر از مزایای سرمایه گذاری است. این همچنین می تواند به سرمایه گذار اجازه دهد تا در هنگام خرید ملک با ارزش مشخص، ویزای اقامت دریافت کند.

    لوای الفاکر، مدیر عامل شرکت پروویدنت استیت گفت: «بی ثباتی در بازارهای مالی و سیاسی در سطح جهان به حدی است که دبی به پناهگاهی امن برای بسیاری تبدیل شده است.

    بسیاری از سرمایه گذاران خارجی دبی را به دلیل ساده بودن جابجایی و همچنین ثبات، ایمنی، اقتصاد قوی و سبک زندگی شهر انتخاب می کنند.

    Provident این نکات را برای افرادی که به دنبال سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات دبی هستند به اشتراک گذاشته است:

    • تحقیق یک جزء ضروری قبل از سرمایه گذاری است زیرا عوامل متعددی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند
    • توسعه دهندگان زیادی در دبی وجود دارند، بنابراین توصیه می شود در مورد پروژه های خود تحقیق کنید و ارزیابی کنید که آیا آنها سابقه خوبی در پروژه های خود دارند یا خیر.
    • ROI تا حد زیادی تحت تأثیر موقعیت مکانی است، بنابراین مهم است که مکان‌های برتر را در حین بررسی ارزش املاک اطراف و امکاناتی که ارائه می‌شود، مانند فروشگاه‌های خرده‌فروشی، گزینه‌های غذاخوری، لینک‌های حمل و نقل، فعالیت‌های تفریحی، امکانات مراقبت‌های بهداشتی و مدارس، پیدا کنید.
    • برای جلوگیری از عوارض قانونی، آشنایی با قوانین و مقررات محلی مربوط به سرمایه گذاری و مالکیت املاک نیز ضروری است.
    • در نظر گرفتن و مقایسه گزینه‌های مالی هنگام خرید بسیار مهم است و سرمایه‌گذاران باید نگهداری و هزینه‌های اضافی مانند هزینه خدمات RERA را نیز در نظر داشته باشند.
    • اهمیت کار با عاملی که در منطقه یا جامعه ای که سرمایه گذار در جستجوی آن است تخصص دارد، قابل اغراق نیست. این نمایندگان قادر به پاسخگویی به هرگونه سؤال و به روزترین اطلاعات دقیق در مورد منطقه هستند.

     

    منبع: Arabian Business

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مطالب مرتبط
    فهرست