• بزرگترین رویداد سالانه تامین غذا و نوشیدنی، گلفود امارات، جوامع مختلف را از سراسر جهان در مرکز تجارت جهانی دبی از 20 تا 24 فوریه گرد هم می آورد.

    رویداد امسال قرار است 30 درصد بزرگ‌تر از سال قبل باشد و 1500 غرفه‌دار از بیش از 5000 غرفه‌دار تازه وارد نمایشگاه شده‌اند. مقیاس رکورد گلفود 2023 تا حدی به دلیل معرفی گلفود پلاس، یک سالن سفارشی کاملاً جدید است که در آن غرفه دارانی که برای اولین بار در آن نوآوری های محصول را در 10000 متر مربع فضای اضافه شده به نمایش خواهند گذاشت.

    در سطح جهانی، مجموعه ای از رویدادهای جهانی باعث تورم و افزایش قیمت کالاهای مصرفی، غذا، آب و برق و سوخت شده است. صنعت غذا نقش بزرگی در کمک به معکوس کردن این روندها و حرکت به سمت سیستم های غذایی سالم تر و انعطاف پذیرتر دارد. با آماده شدن امارات متحده عربی برای میزبانی COP28 در سال جاری، Gulfood به عنوان یک فرصت حیاتی برای گردهمایی صنعت جهانی غذا و نوشیدنی و ادامه حرکت به سمت تولید و مصرف مواد غذایی پایدارتر عمل خواهد کرد.

    گلفود پلاس جایی خواهد بود که بهترین متصدیان تجربه های غذاخوری برنده جایزه در جهان غذاهای خاص خود را به نمایش بگذارند. Gulfood 2023 جنبش جهانی آشپزی دبی را راه‌اندازی می‌کند که هدف آن فراهم کردن بستری برای سرآشپزهای خانگی است تا هویت فرهنگی دبی را به طور مشترک شکل دهند و آن را در نقشه آشپزی جهان تثبیت کنند.

    همچنین جوایز نوآوری Gulfood به پیشگامان این صنعت، به دلیل توسعه محصولات جدید و حمایت از محصولات جدید پیشگامانه در سال تقویم گذشته، اعطا می شود. در حال حاضر هزاران اثر در 10 دسته شامل بهترین محصول نوشیدنی، بهترین محصول ارگانیک، بهترین محصول منجمد، بهترین طراحی بسته بندی و بهترین محصول گیاهی اعلام شده است.

    منبع: گلف نیوز

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مطالب مرتبط
    فهرست