• یک شرکت استخدام در دبی اولین آکادمی آموزشی متاورس را در نوع خود معرفی خواهد کرد – که در آن کاربران می توانند به جلسات آموزشی که در Metaverse برگزار می شود – از امارات و هر کجای جهان بپیوندند.

     

    در راستای استراتژی پیشنهادی متاورس که توسط شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم، ولیعهد دبی، برای حمایت از ایجاد 40000 شغل معرفی شده است، مارک الیس به دنبال این است که به عنوان یک پیشگام در صنعت استخدام در ایجاد و کمک به یافتن عمل کند تا با استفاده از منابع این پلتفرم به بهترین استعدادها در متاورس دست یابد.

    بر روی ثبت شرکت در امارات کلیک کنید تا با این روش محبوب مهاجرت آشنا شوید.

    هدف این شرکت ایجاد پلت فرم Go to Metaverse است که به سازمان‌هایی از جمله شرکت‌های چند ملیتی (MNC)، شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs)، شرکت‌های خصوصی و دولتی امکان می‌دهد تا بهترین استعدادهای موجود در Metaverse را استخدام کنند.

     

    اوس اسماعیل، مدیر شرکت Marc Ellis  گفت:

    “به عنوان یک سازمان، ما مزایای تجاری که Metaverse در فضای استخدام ارائه می دهد را درک می کنیم، و ما علاقه مندیم که اطمینان حاصل کنیم که تمام ابزارهای موجود را برای کمک به مشتریان و کاندیداها در یافتن بهترین ها بررسی می کنیم.”

    اسماعیل بیشتر توضیح می‌دهد که چگونه شرکت پتانسیل تجاری استراتژیک و دسترسی گسترده به استخر استعدادی را که Metaverse ارائه می‌دهد، اتخاذ می‌کند و از نیازهای استخدامی استراتژی Metaverse که باعث ایجاد شغل در امارات متحده عربی می‌شود، پشتیبانی می‌کند.

     

    او می‌افزاید:

    “در حال حاضر بیش از 400 میلیون کاربر فعال جهانی متاورس وجود دارد که به ما پتانسیل عظیمی از نامزدها را می‌دهد که با استفاده از روش‌های سنتی به راحتی قابل دسترسی نیست. از طریق قدرت Metaverse، استخدام‌کنندگان توانایی بیشتری برای تماس با نامزدها خواهند داشت، زیرا بسیاری از کاربران خود را به سمت ایجاد یک مرکز شغلی دیجیتال تغییر می‌دهند.”

    او توضیح می دهد که چگونه افرادی که به دنبال استخدام هستند می توانند به طور خلاقانه شرح شغل را تکمیل کنند. بنابراین، برای متقاضیان تعاملی‌تر و فهرست‌بندی مجازی‌تر می‌شود تا بتوانند به راحتی درخواست کنند و به آنها یک نمای کلی در مورد اینکه چگونه می‌توانند به بهترین وجه با شرکت سازگار شوند، از جمله تجربه فرهنگ کاری برای یک شرکت، به آنها ارائه می‌دهد.

    مهم‌تر از همه، فناوری‌هایی که بخشی از Metaverse هستند، مانند بلاک‌چین، کمک می‌کنند تا رزومه‌های نامزد و جزئیات مربوط به فهرست مرجع، سوابق تحصیلی و همچنین مجموعه مهارت‌ها را با خیال راحت در بر گیرند.

    بر روی سرمایه گذاری در امارات کلیک کنید تا با این روش مهاجرت آشنا شوید.

    در خط مقدم توسعه Metaverse و تأثیر بالقوه آن بر صنعت استخدام، اسماعیل نشان می دهد که چگونه مارک الیس قبلاً یک فضای اداری کامل و مستقل را با آخرین فناوری های Metaverse ایجاد کرده است که برای شروع تغییر شیوه های مبتنی بر استخدام در امارات متحده عربی به سمت فضای دیجیتال استفاده شده است.

    او می‌گوید:

    “از نظر فرمت مصاحبه‌ها، می‌توان این مصاحبه‌ها را با موفقیت به صورت آنلاین از طریق استفاده از فضاهای اداری مبتنی بر واقعیت مجازی و متاورس تسهیل کرد، جایی که داوطلبان می‌توانند به دفتر مراجعه کرده و به صورت مجازی با استخدام‌کنندگان مصاحبه انجام دهند، بنابراین، استعدادهای ماهر از آنجایی که هیچ مرز استخدام یا چالشی وجود ندارد، در دسترس تر می شوند.”

    منبع: خلیج تایمز

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مطالب مرتبط
    فهرست